søndag 7. februar 2010

Ferskis

Da sitter jeg her og har egentlig ingen planer om å blogge, men hva gjør man ikke når mannen er dypt konsentrert i et x-boxspill og poden sover. Tankene svirrer mye på det fine huset vi har kjøpt. Må korrigere meg selv, fint er det ikke akkurat per dags dato. Det er utrolig mange nice blogger som omhandler interiør. Får mange gode tips som jeg trenger fremover:)
Jeg burde vel strengt tatt brukt energien på å planlegge bryllupsfesten vår som vi skal ha i april. Enda ikke sendt ut invitasjoner! Er såååå treg! og jeg kan ikke skylde på et stressende liv med å levere unger i bhg, løpe etter bussen, vente på nsb-tog som aldri kommer, hektisk jobb og husarbeid som alltid henger etter. Jeg er i mammapermisjon og burde hatt all verdens tid, i følge min mann! Det skal bli en fryd å ha mannen hjemme en måned og høre om han mener det samme da.. Jeg skal med fryd si: I told u so!
Nå skal alle kjøkkenmagasinene frem og jeg skal se om det er noen fine kjøkken som vil passe i vårt nye hjem.
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar