onsdag 10. februar 2010

HUSEIER PÅ PAPIRET!!!!!

I dag har vi skrevet under papirene og vi er lykkelige eiere av et hus i Lørenskog:) Overtagelse skjer 1.mai. Jeg leser og leser og leeeser blogger som omhandler interiør og syns det er ekstremt spennende! Selv om det er så mye forskjellig der ute at jeg tror aldri jeg skal klare og bestemme meg for hvilken stil jeg skal ha.

Vi skal rive ned hele kjøkkenet og skifte tak og gulv. Forhåpentligvis går det et par vegger også.
Etter at vi har fått de eksakte målene på kjøkkenet kan jeg få noen til å begynne så smått og tegne kjøkkenet. Jeg vet at jeg vil at et hvitt kjøkken, men om det blir profilerte fronter eller ikke det er vanskelig. Jeg syns profilerte er veldig koselig. Og jeg ønsker meg et koselig kjøkken som kan være et senter. Vi har sett på hvitevarer og funnet ut at de skal helt klart kjøpes fra Danmark. Sparer sykt mye på det.
Syns dette er sinnsykt kul ovn!
Spennende å se om vi kan ha den en plass. Mannen min er litt skeptisk med tanke på den motoren, om den holder i 10 år. Skjønner jo hva han mener.... men kul det er den!

Jeg har plukket ut et par kjøkken som jeg liker. Det ene er fra Huseby, Timian. det andre er fra Designa,
Provence og så liker jeg flere kjøkken fra Tibrokök...
Ikke enkelt! Vi lander vel en dag...

I morgen kommer takstmann og på fredagen ligger leiligheten vår på finn! Da skal jeg ta med meg Felix på svømming mens mannen viser takstmannen rundt:)

Ønsker alle en fin kveld.




1 kommentar:

  1. Gratulerer med huskjøp!=) gleder meg til å se bilder av opp-pussingen din! Jeg er en ganske ny blogger selv..
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett