onsdag 24. februar 2010

Tapet på hjernen og snart bursdagsfest!

I dag har jeg fått kjøpt gave til pjokken, gave til en annen pjokk, plukket ut parkdresser som min snille svigermor skal kjøpe, byttet et ødelagt Ikea-bord til et nytt. (utrolig irriterende å komme hjem fra Ikea for så å oppdage at varen ikke er intakt,arg), vasket MYE klær og laget en deilig grønnsakssuppe til familien. Det tar på å være hjemmeværende husmor:)

Funderer veldig på hvordan vi skal planlegge kjøkkenet. Det er ca 6 meter langt og 3,5 meter bredt.. Tror faktisk ikke at det blir plass til en øy. Vi skal bestille time hos en kjøkkenleverandør i neste uke..

Jeg funderer veldig på om jeg skal ha en vegg med en stofftapet på stua. Jeg ble litt inspirert av BONYTT. Noen tips om fine tekstiltapeter?

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar