søndag 28. mars 2010

I går var det Earth Hour og her i heimen ble lysene slukket og stearinlysene ble tent i hele leiligheten.




Min bittelille kjøkkenkrok



Barn staver kjærlighet slik: T - I - D



Jeg fikk varer som jeg hadde bestilt hos Lobelia i går. Helt tåpelig å kjøpe noe som helst nå pga at vi flytter om kort tid, men jeg klarte ikke å holde meg...


Nye oppbevaringsbokser til kjøkkenet. Me like!





De har en søt liten lomme for etiketter. Sukker, mel, kaffe...










To esker til badet. Perfekt til kluter, håndklær, papir.. Jeg bruker den ene til bleier;)





Tror vi har hatt tidenes sløveste helg. Ikke gjort noe som helst. Jo, eller.... Jeg har tatt vårrengjøringa på barnevogna. Ren og pen, og det liker jeg!

To dager i Oslo, så fjellet! Jeg har meldt sol:)



1 kommentar:

  1. Så mange fine detaljer du har Marthe! :) Jeg gleder meg skikkelig til å komme på besøk i det nye huset og til og drikke vin og titte på alt det fine du har!

    GOD tur på fjellet, godt du har meldt sol, meld litt her også! ;)

    GOD påske til deg og din lille søte familie!

    KLEM :)

    SvarSlett