onsdag 3. mars 2010

Nesbyen

Kontraktsmøte er over! De nye eierne av leiligheten tar over 18. mai. Da har vi ca. tre uker på å få gjort litt i huset før vi må flytte ut av leiligheten. Jeg har på følelsen av at vi vil trenge mange mange flere uker, hehe..

Mannen min har sjekket ut litt angående gulv. Planen var å slipe parketten og lakke den. Vi tenkte det var dumt med en helt ny parkett med en liten Felix som slår alt han kommer over i gulvet... MEEEEN, vi har vel kommet frem til at vi bør skifte parkett. Det vil bli mye mindre jobb (ikke minst støv) og ikke er det store prisforskjellene heller... Vi får se, vi får se!!!
Nesbyen!

Foto: Marthe

På fredagsmorning reiser vi på fjellet, Nesbyen. Det skal bli herlig med sol, kvikk lunsj og ski på beina. Ja, jeg har meldt sol til helgen. Kanskje blir det grilling av pølser ved vannet også. Hvem vet? Kanskje til og med en liten snaps?

Foto: Marthe

Over ser dere hvordan utedoen så ut i fjor vinter. Nå er det bygget ny do og litt mer komfortabelt enn det der synet.
Regner med at det er 12 blå på fjellet og like kaldt inni hytta, men det er ingen sak med denne lille herligheten som dere ser under. Vi sender en tekstmelding og den starter i gang fyringa. Også er det godt og varmt når vi kommer frem:) Uten strøm - ingen hindring!

Foto: Marthe

Foto: Marthe
Jeg gleder meg til å ta en tur på fjellet nå!

Sov godt.




1 kommentar:

  1. Masse lykke til med innflytting i nytt hus, spennende:)
    Så deilig med hyttetur, tenker dere koser dere, og litt primitivt skal det jo være , det er jo halve kosen;)

    SvarSlett