mandag 24. mai 2010

AWARD!!!!

 
Marny Alice med bloggen KALAS MYSTISKE HJØRNE har vært så snill og gitt meg en award. Hun har en helt fantastisk nydelig blogg som dere bør ta en titt på!!!

Reglene for denne awarden er:
1. Kopier utmerkelsen til din side og nevn 7 ting om deg selv.
2. Link til den som ga deg den.
3. Gi awarden videre til andre bloggere.
4. Link til disse fra din blogg.
5. Legg beskjed til deres blogger at du har noe til dem.
 
Jeg har allerede 3 tidligere innlegg hvor jeg har skrevet litt om meg selv. Det kan dere lese her

Det er utrolig mange nydelige blogger der ute som jeg er innom nesten hver eneste dag. 
Jeg velger å gi den til én spesiell, og til alle dere andre bloggere som jeg følger hver dag.

Fru Andersen har en blogg som er utrolig humoristisk og med mange nydelige bilder. God lesning til alle som ikke har sett den før!!!

Igjen takk til Marny Alice:)

Sov godt:)


 

4 kommentarer:

  1. GRATULERER så mye!! Det er vel fortjente awarder du har fått :0) Ønsker deg og dine en strålende dag, det ser jammen ut til at været er på vår side - herlig! Klem

    SvarSlett
  2. GrAtulerer så masse! Du fortjener den virkelig:-)
    ha en flott dag
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Gratulerer med awarden, du har en utrolig søt blogg så vel fortjent!

    Og tusen tusen takk for at du ville sende den vider til meg! Ble så kjempeglad, måtte lese det du skrev høyt til mannen min, han forsto ikke hva en award er så i dag har han lært noe nytt;-)

    Mange gode klemmer fra meg!

    Ps: Fantastisk fine de blå blomstene dere har i hagen! Deilig med egen hage, litt å sette seg inni i begynneslen, men utrolig kjekt!

    SvarSlett
  4. Fru Andersen anbefalte bloggen din, så jeg måtte jo innom å titte!
    Koselig blogg, også så spennende med oppussing og prosjekter=)
    Gratulerer med velfortjent award!
    Kommer tilbake og leser mer senere, nå kaller sengen=)

    Ønsker dere en strålende uke!
    Klem

    SvarSlett