tirsdag 25. mai 2010

Fremgang på kjøkkenet...eller?

Det er nok ikke sikkert at dere ser den store fremgangen her. Det har tatt mye mer tid å rive ned vegger og tak enn vi trodde det skulle ta.

Her var det tidligere vaskerommet. Mannen har pigget opp gulvet. Nå er i hvert fall rivingen på kjøkkenet over.


Det er utrolig hva man oppdager når man begynner å rive. Vi har blant annet oppdaget at huset knapt har noen som helst form for bæring(!) Helt sinnsykt! Så det skal vi selvfølgelig ordne.


Det er så utrolig pent med den originale mursteinen, syns jeg. Vi har tenkt å legge et lag med ny murstein rundt pipa. Tror det kan bli pent med litt kontraster fra resten.


Rørleggeren har vært her i dag og gjort alt klart på kjøkkenet.
Godt at det er i boks.
Føles ut som om en evighet til vi skal bestille kjøkken!!! Klarer ikke helt å forstå at det faktisk engang kommer til å bli ferdig....


 Felix og jeg og gikk en tur rundt i nærområdet etter at gode venner hadde vært innom på vafler. Langvannet ligger bare 3 minutter unna der vi bor. Det skal bli godt i sommer for poden.


I morgen kommer mureren og gulvleggeren for å inspisere, se hva vi må og kan gjøre:)

Mannen ser på Lost så nå skal jeg lese alle de nye blogginnleggene deres. Gleder meg!


2 kommentarer:

  1. Oj, så spennende prosjekt. Morsomt.

    Koselig at du ville være med på min give away. Lykke til!

    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekt dette da! Skumelt hva man kan oppdage når man er igang med riving...Men godt dere får gjort noe med det!

    Blir spenennde å se fremgangen, det er jo så gøy med oppussing!
    Nesten så jeg savner tiden da vi holdt på=)

    Ha en strålende dag videre!
    Klem

    SvarSlett