fredag 18. juni 2010

Badet vårt

Det er mange som venter på nye bilder av oppussingen, men det har skjedd så lite de siste to ukene. (STORT sukk) Vi har ventet på en drager (bæring). Den ble satt opp for et par dager siden. I morgen skal mannen sette i gang med veggene. Da kommer det kanskje noen bilder!

Jeg tenkte å vise noen bilder av badet vårt. Det har jeg ikke vist dere tidligere.

Bilde tatt fra døråpningen. Badet er i underetasjen.


Badet var relativt nytt så det gjør vi ikke noe med i denne omgang. Jeg hadde ikke valgt å ha det sånn om jeg skulle ha pusset opp selv, men sånn er det bare...

 

Det eneste vi har gjort er å henge opp tre speilskap over toalettet for å mer plass til alt dilldallet mitt;)

 

Drømmebadet blir (forhåpentligvis) i 2. etg når den tid kommer.


Dette er kun den ene halvdelen av badet. 

På den andre halvdelen (bak toalettet) har vi, hold dere fast: en dusj, et stellebord, en vaskemaskin, en tørketrommel, oppvaskmaskin(!) (ja, sånn er det når det meste er litt provisorisk), en slagvask....


....som om det ikke er nok er det en badstue der også. Badstuen skal rives ned og vi skal bruke plassen til tørking av klær og oppbevaring.

Deilig med et stort bad!


Jeg vil ønske alle en fantastisk helg!



(P.s. Ikke glem at det snart kommer en give away hos meg.......)

7 kommentarer:

  1. Stort bad med masse oppbevaring er godt å ha! :)

    Håper dere får gjort noe i morgen da, så sukket blir litt mindre. ;) (Det ER slit å pusse opp.. :P)

    GOD HELG!


    Vibeke ♥

    SvarSlett
  2. Synes badet var fint jeg =)

    Stilig det speilskapet bak doen!

    Venter spent på giveaway ;)

    Klem C.

    SvarSlett
  3. Guri, det var et stort bad ja! God plass er godt!
    I det nye huset vårt er det et passe stort bad, men et stort vaskerom i nederste etasjen. KJEMPE DEILIG!

    God helg, søta :-)

    PS. Gleder meg til flere bilder :-)

    SvarSlett
  4. Takk for besøk hos meg idag:) Det blir nok stas i morgen ja!Gleder meg jo veldig:)
    Badet var jo helt kurrant! Så deilig med stort bad,..to vasker kan jeg tro er digg!:) Ingen knuffing forann speilet, haha:)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Stine Brekka6/19/2010

    Marthemor... du har jo et deilig bad!! Vet at du ikke hadde gjort det slik om du hadde bygget det, men det funker bra dette... kjoep noen gamle rammer og puss/mal dem.. heng dem opp med speil eller morsomme bilder/ historier...

    Gleder meg til aa se hvordan det blir!!!

    Lykke til og hils skjeggemannen og gi lillemann et stort nuss i panna fra tante reisende stine:)

    SvarSlett
  6. Kjekt å ha noe som fungerer og er `ferdig`midt i rehabiliteringen (selv om det bare er midlertidig)!

    Det er mye som er usikkert rundt en oppussing, men en ting er sikkert: ting tar tid! Ofte mye lengre tid enn hva man hadde forestilt seg på forhånd..

    God helg Marthe!

    *Klemmer fra Trondheim*

    SvarSlett
  7. Virkelig nydelig og stort bad du her :D
    Ønsker deg en deilig helg!
    Klemmer Susanne

    SvarSlett