søndag 13. juni 2010

Bryllupsdag i dag

Ett år har gått siden min ektemann og jeg sa JA til hverandre.



 Vi har hatt et fantastisk år sammen og det er godt å vite at vi skal tilbringe resten av livet sammen!
Jeg håper at mange kan oppleve den lykken det er å ha funnet mannen i sitt liv og fått verdens beste sønn.


Det er så koselig å lese kommentarene dere legger igjen!!! Det er så travelt om dagen at jeg ikke rekker å legge igjen en hilsen til alle. Lover å komme sterkere tilbake.

Ønsker dere en fin uke!



5 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1års bryllupsdag. Så fine dere var, et flott par!

    Håper helgen har vært fin.

    Klem Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen dere to! Så fine bilder fra dagen-lyser av kjærlighet:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med deres aller første bryllupsdag (ja bortsett fra selve DAGEN i fjor da thi-hii)!! Herlige bilder av et nydelig par! Håper dagen har vært fantastisk ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulere med 1 års bryllupsdag♥
    Håpe dagen vart fin!☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bryllupsdagen igår!:) Kjempe fine bilder av dere!
    Takk for hilsen hos meg også.. reunions-festen ble suksess:)

    SvarSlett