søndag 6. juni 2010

PARADIS...

Her er noen bilder av et sted hvor jeg elsker å være.


Mine svigerforeldre har et fantastisk nydelig sted på Øyeren. 


God plass for avslapning


Felix og jeg tok turen i dag så mannen kunne jobbe i fred.


Vi er heldige som kan komme hit


Nede på brygga


Her har vi badet mye...


...og jeg tok mitt første bad i dag. Friskt, må jeg si.


Felix koste seg i baljen oppe på gresset


Farfar er helten til Felix, ingen tvil.


Han kjørte oss opp til bilen med gressklipperen. (festlig)



JEG ELSKER SOMMEREN!


Ha en strålende uke!

4 kommentarer:

  1. Ååååå så herlig det ser ut!! Count your blessings er et uttrykk som passer bra når man har tilgang til et slikt drømmested ;o) Utrolig imponert over at du har badet altså - WOW!!! Ha en fortsatt nydelig søndagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åh!! So nydeleg plass♥ Skjøne godt du trivst her! Herleg!!
    Å tøffingen som har bada allerede☺ Eg er pyse når det gjeld å bade i Norge, syns det er altfor kaldt!!

    Håpe du får ei fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Det så utrolig herlig ut, så deilig å ha et slik sted å dra til.

    Så tøff du er som badet, jeg må ha det litt varmere i vannet, men det er nok ikke lenge til ;)

    Klem Klem.

    SvarSlett
  4. for et deilig sted :)

    Hyggelig at du vil være med på¨min giveaway :)

    Klem Christin

    SvarSlett