fredag 23. juli 2010

Ny gulvlykt fra Dorothea

I går, da det begynte å bøtte ned, heiv jeg meg i bilen og tok turen til Lørenskog storsenter. De har en helt fantastisk butikk der som heter Dorothea. Det er sikkert mange av dere som kjenner til butikken.
Store deler av butikken har nå 50-70 %. 70% - ME LIKE! Trykk på bildet for å se mer.


Jeg kjøpte med et par plagg og en  stor gulvlykt fra SIA. 


Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet glad i lysestaker, lykter.... Den stemningen som kommer av å å tenne mange stearinlys, kubbelys og telys er fantastisk, syns jeg.


Veldig fornøyd med gulvlykten, om jeg skal si det selv!
Jeg kommer nok til å handle mer der etterhvert som jeg vet hva vi trenger på stua og på kjøkkenet.

Vil bare ønske alle mine lesere en super dag i det herlige ekte norske sommerværet! :)



3 kommentarer:

  1. Den var rå-lekker!!
    Så ut som en kjempe fin butikk, med mange kjente og kjære merkenavn!

    Skal si det fristet å ta en tur på denne butikken:-)

    Ha en fortsatt fin fredags kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempefin!!! :)

    Skal til Moss i morgen, der er det også Dorothea... Kan blir dyrt. ;p

    SvarSlett
  3. Dette var veldig hyggelig å lese. Det er så fint å se når kundene opplever den gleden ved å besøke oss som vi så inderlig ønsker. Beklager at jeg så kommentaren din veldig sent. Du kan sende epost til blogg@dorothea.no.

    PS! Har du vært på vår nye butikk på Holmen? Der er det mye fint :-)

    SvarSlett