onsdag 7. juli 2010

Nytt spisestuebord

I dag har mannen og jeg vært på Living og kjøpt oss spisestuebord. 

Valencia spisestue i Old dirty white.


Beklager for veldig dårlige bilder, men de ble tatt i full fart på mandagen da jeg var på Living for å inspisere på forhånd. Mannen er, som sagt tidligere, veldig lite happy med å gå i butikker. (les: spesielt store varehus)


Jeg ønsket meg et lyst, stort og kraftig bord. Dette var helt perfekt! 
 ( på tilbud til og med)


Det kan bli hele 3,5 meter langt.
I love it! 
Hele fire ileggsplater. Kanskje nyttårsaften blir hos oss i år?


Jeg er 100% sikker på at jeg vil elske dette bordet. Nå må jeg lete etter stoler. Jeg tenker noen moderne stoler, som bryter litt...


Her er det straks senga.

God natt!

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flott bord, det så virkelig herskapelig ut:-))
    Spent på å se hvordan stoler du finner til!

    SvarSlett
  2. Så kjempeflott ut! Og så digg med så stort spisebord da! Det hadde jeg eeeeelsket :) Men så var det noe med plass til å trekke det ut da ;)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. So lekkert det såg ut☺
    Blir nok kjempefint heime hos deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Å, det var jo kjempe flott!!:) Du har virkelig funnet et fint bord der altså! Spent på valget av stoler:)

    klem klem

    SvarSlett
  5. Jeg er også spent på hvilke stoler det blir.... :/

    SvarSlett
  6. Gratulerer med det aller fiiiineste spisebordet!! - det er akkurat dette bordet jeg ønsker meg til ny-huset også ;o)
    Ønsker deg en herlig dag! Klem fra meg

    SvarSlett