tirsdag 27. juli 2010

Pipa og mursteinsveggen er ferdig!

Endelig er et prosjekt ferdig!

FØR:


ETTER:


Mureren kalte måten det er gjort på for sekkeskuring.
Han dekte alt først og vasket frem så mye av mursteinen som vi ønsket.

Her er inne på kjøkkenet, bak veggen. Mureren har ikke fjernet noe, bare tettet hull. Ellers er alt som det faktisk var. Litt morsomt å spare på noe av det 'gamle' i huset.



Her kommer det en ovn. Hvilken ovn aner vi ikke enda, men vi har våre tanker:)



Jeg er kjempefornøyd med resultatet! Det ble virkelig sånn som jeg ønsket.

Nå er alt av reisverket satt opp. Vi venter på at elektrikeren skal komme. Når han er ferdig kan vi sette på alle gipsplatene. Da tenker jeg vi vil se stor forskjell!

Gleder meg!

Vi har hatt en strålende dag i Halden. Fantastisk vær og et herlig selskap! Både Felix og jeg badet i sjøen. Deilig!


Ha en god onsdag alle sammen.



6 kommentarer:

  1. Så bra det ble!

    Her har det også vært supert vær så ingenting fornuftig har blitt gjort - deilig:)

    SvarSlett
  2. ble knall fin!:) mureren har vært veldig flink altså!:)

    SvarSlett
  3. Det ble råfnt!
    Dere kommer til å elske å bo med den! Her i huset er det favoritten til både mannen og meg.

    Ha en fin dag snuppa!

    Klem Anine

    SvarSlett
  4. Stine Brekka7/28/2010

    Veldig veldig fin!! Bare vent, naar gipsplatene kommer opp kommer du til aa kloe i fingrene etter aa male... men smoer deg med tolmodighet... det er et lite stykke igjen, men du kommer til aa bli doedsfornoeyd i loepet av kort tid!!!!

    Jeg inviterer meg selv paa besoek naar jeg kommer hjem :) Suss i panna paa deg og guttene dine

    SvarSlett
  5. Det ble utrolig flott! En slik vegg tror jeg vi må ha i vårt fremtidige hus:P hehe.

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble!!! Spent på å se huset deres ferdig, sikker på at det blir superfint :)

    Klem :)

    SvarSlett