onsdag 4. august 2010

Downlights

Vi har bestemt oss for HVITE DOWNLIGHTS i merket SG Armaturen

Inne på kjøkkenet blir det JUPITER HVIT. Her blir det eggehvitt takpanel. Hvor mange vi skal ha er vi litt usikre på. Jeg syns virkelig ikke at vi skal ha så mange som mannen ønsker..!



På stua skal vi ha JUNISTAR HVIT. Jeg håper at de ikke vil vises så godt når de er hvite, at de vil gå mer i ett med taket.


To dager med ferie igjen. På mandagen starter hverdagen og Felix skal i barnehagen for aller første gang. Spennende!

Ha en fin torsdag alle sammen.


2 kommentarer:

  1. Spennende med oppussing. Slike ting som downlights overlater jeg til mannen. Jeg vil gjerne ha fine lamper og lysekroner i taket jeg nemlig:)
    Så da har vi begge deler :) hehe

    Tror det blir veldig fint med hvite i taket!

    Du klarer nok å strikke en kjøkkenklut. Jeg er heller ikke særlig god på strikking nemlig, men klutene er såpass enkle, at da går det an. Lykke til :)

    Ha en fin dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Hei hei og takk for koselig kommentar hos meg. Du kan virkelig glede deg til Nespressomaskinen kommer i hus ja - jeg synes absolutt den lager den beste kaffen! ;o)
    Det kommer til å bli kjempefint med hvite downlights - jeg gleder meg til å se resultatet! Beklager at jeg har "villedet" deg med hensyn til de nye byggeforskriftene - de gjelder kun for nybygg som er byggemeldt etter 1. august 2009! Håper du og dine får en super fredag! Klem fra meg

    SvarSlett