søndag 1. august 2010

Tapet. Valgets kvaler..

Vi skal ha en eller to tapeter i huset. 


Det føles ut som om det er en million tapeter der ute. (det er det nok sikkert også)


Det blir en tapet på kjøkkenet og mulig en vegg på stua.


Jeg har vært og sett på flere steder, men har ikke helt bestemt meg enda. 


Det er mulig det blir endringer i fargevalget på veggene også. Vi får se:)


Det er mange avgjørelser som skal tas fremover. Utrolig spennende!


Hvilken tapet det blir får dere se når den er på veggen.

(alle bilder er fra tapetgalleriet)

God søndag!


5 kommentarer:

  1. Hei Marthe :) Tapet er utrolig vanskelig å velge! Så moro å følge deg gjennom FB. Jeg har byttet blogg, og her får du den nye (ble lei av blogg.no). Ser ut som dere har litt av en jobb med oppussing av hus! Fint at du deler med oss! Ha en fortsatt god sommer! Klemmer Sara

    SvarSlett
  2. Anbefaler denne siden, har bestilt alle mine tapeter derfra og er storfornøyd, man må vente et par uker, men det er ingen komplikasjoner eller noe, billig er det og i forhold til norske forhandlere :D https://www.wallpaperandborders.co.uk/

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Så spennende! Liker veldig godt med tapet på en av veggene. Blir nok kjempetøft.
    Gleder meg til å se!

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Mange fine tapeter du hadde bilder av der.. de var helt fantastiske noen av de!:) gleder meg til vi også skal begynne med tapeter!:)

    SvarSlett
  5. Jeg er blitt litt hekta på tapeter. Har en mørk brun nede i stua og i stua oppe til frøkna ble det en i lysgrå med noen sorte grener. Den ble veldig flott. Skal blogge den snart. Innflytting der idag:))Problemet med tapeter er at når du tror du har funnet "drømmetapeten" så dukker det en enda finere tapet opp...og sånn fortsetter det;) Blir helt sikkert fint det du velger:)

    SvarSlett