mandag 6. september 2010

Fremgang på kjøkkenet.....

Det tar sin tid, laaang tid. Jeg hadde ingen anelse om alt som måtte gjøres i et gammelt hus før man kan begynne å bygge oppover. Dere som har gjort det selv vet hva jeg snakker om.

Hull til ventilator og blå himmel.


Takpanelet er på plass.


 Gipsplatene er oppe. Med engang føles det ut som et rom!


Dere kan tro jeg gleder meg til å spise frokost ute på terrassen. Det blir nok ikke ikke før til neste sommer:)


Som dere ser er det høydeforskjell på vinduene. Det har opprinnelig vært to rom, for veldig lenge siden. Jeg får mikse og trikse litt med gardinene..


Nå starter jobben med å sparkle...
Har vist det før, men her er utkast av hvordan kjøkkenet blir.

Hva tror dere?

Nå slapper jeg av med en kopp kaffe (hadde trengt 5 kopper) mens poden sover. Vært oppe x antall ganger i natt. Tar turen til legen om en time Han er så slapp, stakkar.

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Jeg vet det blir bra!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Det ser veldig bra ut! God bedring til Felixstakkar!

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så bra som det blir! Gleder meg til å følge med videre!
    Masse god bedring til poden og ha en flott uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Åh - dere har kommet så langt!

    Skikkelig misunnerlig her jeg sitter:-) Vi vet alt om hvor mye riving det er i gamle hus. Husbonden (med hjelpere, men mest alene..) har revet 3 lag med både vegger, tak og gulv og på loftet lå det et tilhengerlass med flis!!

    Men jeg gleder meg til å komme så langt som dere. Artig det bildet med hullet og blå himmel:-)

    ha en fin dag!

    klem

    SvarSlett
  5. Kjenner meg veldig igjen her! Gipsplater, ny panel i taket og dinglende ledninger som stikker ut over alt. Har levd med en kokeplate og grill i lang tid nå, Har akkurat fått på plass kjøkken innredningen. Spiste frokost for første gang rundt bordet i dag - utrolig deilig!!!
    Vi pusser også opp et gammelt hus.
    Fortsatt god dag,
    Anna

    SvarSlett
  6. Det kommer til å bli knall!:) Så gøy når gipsplatene er på plass. Da ser man mer hvordan det kommer til å bli.
    Sparkling er noe herk, støver gjør det også.. så dere får bare forberede dere!:) -tenk på det flotte resultatet til slutt!:)

    Håper Felix blir bedre snart..

    Klemmer fra meg

    SvarSlett