torsdag 16. september 2010

Fruen maler

Vi er ferdige med å sparkle og pusse (les:på kjøkkenet). Takk og lov, det er virkelig en tålmodighetsprøve, men jeg må si at vi er ekstremt fornøyde med resultatet.

 
Jeg har malt 2 strøk med grunning, og i kveld malte jeg første strøk med gråfargen. Vi har valgt LADY VEGG easy clean på kjøkkenet. Fargen heter Skumring og er lys, lys grå. 

I LOVE IT!


Det er vel ikke vanskelig å se at jeg venter meg en ryggskade i nærmeste fremtid;) Fin stil!


Jeg håper at det holder med to strøk. Det finner jeg ut i morgen. 
Ikke lett å se hvordan gråfargen ser ut...


men det kommer flere bilder i løpet av helgen. Regner med at gulvet blir lagt på lørdag el søndag.

Ha en strålende fredag!  
(jeg hoppet som en glad laks på butikken i dag da jeg fikk vite at det var torsdag og ikke onsdag, er litt surrete om dagen)

4 kommentarer:

  1. Fin farge, fruen fra Trondheim (-;

    SvarSlett
  2. Det blir nok veldig fint!:) Du er flink som står så på!

    Ha en god kveld.

    KLem camilla

    SvarSlett
  3. Så flink du er! :) Snaaaaart ferdig ;)

    SvarSlett
  4. Hei hei! Den fargen har vi malt stuen og kjøkkenet med. Vi er fornøyd med farge, MEN av en eller annen grunn blir den lyseblå på våre vegger. Det i seg sjøl syns jeg ikke gjør noen verdens ting. Regner med at det kun gjelder hos oss?!

    SvarSlett