søndag 27. februar 2011

Hva er det vi driver med?

Flere har ønsket seg bilder av oppussingen.. Her kommer et lite inntrykk av hva vi har gjort så langt i trapperommet. (jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle denne delen, men det er det rommet som er mellom stua og kjøkkenet)
Viser to bilder fra Finn annonsen. Før vi begynte å rive.... Det føltes godt å fjerne villmarkspanelet!

Rivingen er i gang! For de som ikke vet hva dette er se HER

Vi har fått opp alle gipsplatene nå. Det er helt umulig å ta bilder oppover trappeoppgangen. Det må nesten bli før og etter bilder senere. Jeg ønsker meg et NYTT KAMERA, pluss en linse med vidvinkel.

Ny trapp er det aller siste som skal inn. Gulv må legges før den kommer inn.
Jeg gjør ikke stort annet enn å sparkle og pusse om dagen. Det tar sin tid!
( å sparkle tak er ingen lek, skal jeg si dere)

Nå er det ikke lenge til jeg kan begynne å male! Gleder meg:)




10 kommentarer:

  1. Så flinke dere er! Gleder meg til vi er kommet så langt at vi kan sparkle på det endelige resultatet:)

    Ha en fin kveld Marthe!

    SvarSlett
  2. Oojojoj litt av et prosjekt!!
    Så flinke dere er :)
    Du, jeg er litt surrete, men har du fått sendt meg adr di, eller kan du gjøre igjen?
    Vil gjerne sende deg bildet ditt :)
    God søndagskveld!
    Klem manuela

    SvarSlett
  3. Det er gøy med oppussing, spesielt når det er ferdig...gleder meg til å se d ferdig!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Sara ( ditt tantebarn,eller nesten)2/27/2011

    hallo! litt av en oppussing ja!<3 blir kult å komme å se huset igjen, gleder meg :] <3<3

    SvarSlett
  5. Oppussing ja... det er litt av en prosess. Ikke så lenge siden jeg, og min kjære, holdt på i det huset vi leier ut. Tidkrevende, men sÅ deilig når alt er ferdig :)

    Lykke til videre.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Anonym2/27/2011

    Litt av en jobb dere holder på med
    Lykke til videre, gleder meg til det ferdige resultatet

    SvarSlett
  7. Lykke til videre! Blir spennende å se "ferdig-bildene"!

    SvarSlett
  8. Så flinke dere er!! Kjenner jeg blir utslitt i armen bare av å se deg sparkle taket, det er slettes ingen lek nei!
    Herlig teglsteinvegg! Gleder meg til å se flere bilder etterhvert:)

    Fin ny uke!
    klem.

    SvarSlett
  9. oi dere står virkelig på!! Blir spennende å se hvordan det blir til slutt :)
    Og takk for kommentar inne hos meg, ser ut som det blir litt stryking i morgen også hehe ;) ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  10. dere er flinke altså!! men tenk så fint det blir når dere blir ferdig. Gleder meg til å se flere bilder!! klem Line

    SvarSlett