tirsdag 15. februar 2011

Toaster - Russell Hobbs

En rask tur innom Traktøren i Bogstadveien endte med en ny toaster av Russell Hobbs. Planen var egentlig å kjøpe en vannkoker, men de hadde ikke den jeg skulle ha. Helt ok å ende opp med denne toasteren.


Jeg syns faktisk at den er så fresh at den kan stå synlig på kjøkkenbenken. Eller hva?


Nå er planen å bla gjennom nye Lev Landlig og rom123, som mannen har tatt med hjem til kona si i dag:)




Til helgen skal jeg vise dere litt realityblogging fra huset....

 


Følg min blogg med bloglovin

5 kommentarer:

  1. Grattis med toasteren:)
    Vi har hatt vår i over 2 år og er superfornøyd! Og den står nok på kjøkkenbenken ja, kan ikke gjemme noe så fint inn i et skap:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Den er stilig. Vi vurderte den selv en periode, men konkluderte med at vi ikke hadde plass til den på benken, så da tok vi like så greit mormor sin gamle. Som uansett ikke kan stå fremme. Kommer vannkoker i samme serie også om ikke jeg husker feil!?

    SvarSlett
  3. veldi fresh!
    ha en fin natt:)

    SvarSlett
  4. Den var lekker smekker(-:

    SvarSlett
  5. wow, den var skikkelig stilig. hadde også hatt den fremme på benken.klem

    SvarSlett