tirsdag 12. april 2011

Trondheim - INTERIØR

  I Trondheim har det kommet mange råflotte interiørbutikker. På alle hjørner, tør jeg å påstå. Interia, Ting, Chez Nous, Shine, Cornelias Hus er noen få av de.
 
 (bilder fra INTERIA sine sider)

Dessverre så tror jeg nok ikke alle butikkene kommer til å overleve, men for meg som ikke har vært i noen av de syns det var helt topp!

Chez Nous er en av de som ikke klarte det.

Utrolig synd for det var virkelig "min" butikk! Fantastisk interiør! Hadde jeg hatt bil skulle jeg ha kjøpt med meg mye av det som var på salg.
Siklet på denne lampen fra BTC leeeeenge! De sier at det er lurt å vente med belysning til slutt. Derfor tok fornuften overhånd og jeg droppet lampen denne gangen. Hva syns dere forresten?

Jeg føler jeg må fortelle hele verden hvor herlig Trondheim by er, hehe;) Litt savn må jeg innrømme....






Følg min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

  1. Super fin lampe snuppa :)
    Ser ut som du har hatt en deilig trondheims tur!

    SvarSlett
  2. Trondheim er en flott by! Og akkurat passe stor. Likte veldig godt de brune skinnstolene du viser her!

    Karianne:-)

    PS Takk for forslag til blogginnlegg. Har mange tanker om, og veldig lyst til å skrive om det temaet:)

    SvarSlett