onsdag 21. september 2011

Bloggtreff Eva Solo showroom

Fullt innlegg er lånt av Potrinas Potlerier


Vil minne dere på bloggtreffet på Eva Solo Showroom Lørdag 8. Oktober, dette kan du ikke gå glipp av!!


For mer informasjon, gå inn på denne FACEBOOK siden, påmelding og praktisk informasjon ligger der. Trykker du "liker" vil du få oppdatert info etterhvert som vi legger det ut. Har du ikke konto på FB, skriv en kommentar her og jeg gir deg informasjonen du trenger.

Over 30 "liker" bloggtreffet til nå, er du den neste?






7 kommentarer:

  1. Åh, fristende!

    SvarSlett
  2. Lo så godt av zaloinnlegget ditt at jeg bare måtte lage mitt eget.. Du kan lese det her om du vil http://musmei.blogspot.com/2011/09/kreative-krumspring-med-zalo-flasken.html

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  3. Åh, så gøy!
    Jeg er ny i bloggverden, men bor i Trondheim,
    kunne veldig tenke meg å gå!:)

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg! Blir hyggelig aa treffe deg igjen, Marthe :)

    klem Nina

    SvarSlett
  5. I'm in;)
    Gleder meg til og møte dere alle;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei, jeg er med. Blir hyggelig å treffe alle sammen. Første gang jeg er med på noe sånt uten å kjenne noen, så må innrømme at jeg grugleder meg litt. Blir sikkert veldig bra! Elsker murveggen deres og legger meg til som følger hos deg:-)

    SvarSlett
  7. Koselig blogg. Har lagt meg til som følger.
    Skal på bloggtreff for første gang på lørdag, så jeg gruegleder meg litt. Håper vi sees :)

    SvarSlett