tirsdag 10. januar 2012

Soverom

Felix sitt rom er fiks ferdig, men jeg kan ikke innrede rommet før vi er ferdig med resten av etasjen. Et lite barnerom, men planen er å ha et lekerom i underetasjen så dette rommet blir primært et soverom. 3-åringen vil se rommet sitt hver dag så han er i hvert fall fornøyd med resultatet. Det var han selv som absolutt skulle ha et grønt rom så da måtte det nesten bli det. Fargen heter Samos og er en farge som Halvor Bakke har laget for Fargerike.




Nå står soverommet vårt klart for riving. Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva slags farge jeg skal gå for, tapet eller ei, kanskje en betongvegg? Hvordan ser deres soverom ut?



9 kommentarer:

  1. Koselig rom, og varm farge.

    Hadde jeg fått pusset opp soverommet ville jeg hatt panel som kan males på veggen, og farven sand(tror jeg den heter), og jeg ville hatt parkett på gulvet...men det vil nok bare bli med drømmen for mitt vedkommende.
    Lykke til med oppussing av soverom, og det blir helt sikkert fint :)

    SvarSlett
  2. Det ble en nydelig grønnfarge da:)
    Koselig at han fikk bestemme farge, så lenge mor fikk bestemme nyansen, hihi.
    Her er det et kritthvitt soverom, som jeg er veldig lei av... malingen begynner og bli klar for en ny omgang og jeg bgynner og bli klar for litt forandring:)

    Syns de nye fargene til TineK er LEKRE, dus fersken/rosa og blått i forskjellige nyanser - tror det kan bli et lekkert soverom:) Med florlette gardiner.... sweet dream:)

    SvarSlett
  3. Så fint rommet blei:) Vi har også grønt (og rosa) soverom til frøken snuppis, brukt fargen SIV fra Jotun:)
    Når det kommer til vårt soverom så er det i en blånyanse. Ikke spennende, men gjesterommet vårt derimot, der er 1 vegg egghvit, og 3 vegger (2 skråvegger og 1 knevegg) i fargen Matrix, fra Jotun. Blei sååå bra:) Super fornøyd.
    Så innmari gira på å bytte soverom nå;) hehe.
    Ha en super fin dag videre.
    Og jeg blei litt overrasket at du bare har få uker igjen til termin, det var jo nå nettopp du delte nyheten syns jeg;) Hehe!
    Klemklem, Fruen i Nord

    SvarSlett
  4. Kjempefint rom :) Hærlig å ha et eget lekerom!! Vi hadde det en stund før de krevde hver sine rom ;) !
    Sjekk soveromsutfordringen på nib...så utrulig mange fine bidrag som kom inn der :) Jeg falt helt for den taoeten som ser ut som drivved...ønsker på veggen bak sengen ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så fin grønnfarge. Den likte jeg. Vi pusset opp soverommene her i all hast før innflytting. Litt midlertidig. Så alt er hvitt og kjedelig enn så lenge. Et blankt lerret som står klart til inspirasjonen kommer. Først må vi bare få ferdig badet, det siste grovarbeidet, så kan man begynne på småplukk og pynt. :)

    SvarSlett
  6. Monica1/11/2012

    Soverom er spennende! Jeg brukte Laang tid på å bli helt ferdig med vårt, fordi jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken farge og om jeg ville ha tapet eller ikke. Men vi gikk for skumring og så har vi veggen bak senga i Pure Color sin farge Hule. Ble nydelig! Nå har vi endelig fått opp natt bord også. Små hvite reklangulære kuber kjøpt på søstrene grense av alle plasser. Billige og kjempefine! Ellers har vi hvite og sorte møbler. Sover godt der nå;) lykke til med oppussingen! Du har jo knallgod smak, så det kommer til å bli kjempefint:)

    SvarSlett
  7. Blir aldri klok på vårt soverom...:(
    Ikke veldig glad i skråvegger på soverommet og det er det vi har...Rommet våres er ikke så stort heller...Men vi har en kontrastvegg jeg har blitt veldig glad i. Fargen heter BETONG og er i en mellommørk gråfarge og gjorde underverker for rommet:)

    SvarSlett
  8. Likte grønnfargen, den var dus og fin.
    Jeg er akkurat ferdig med å male vårt soverom, skal straks gyve løs på eldstejenta sitt...

    Betong er kult..
    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  9. Så fint det blir!!! Deilig farge :-) Jeg malte soverommet vårt med Sober for noen måneder siden, kjempefornøyd!

    SvarSlett