mandag 27. februar 2012

Giveaway - ZanZ



ZanZ er en drømmebutikk! Jeg ønsker meg alt de har. Enkelt og greit. Butikken holder til i Lillestrøm og drives av Monica og Linda. De har både Facebookside, blogg og nettbutikk. Sjekk ut og lik de gjerne! De har akkurat relansert nettbutikken sin.

Ta en titt her: ZanZ - Nettbutikk


De ønsker å gi bort de lekreste knaggene fra HK Living. Dere husker kanskje at jeg simpelthen forelsket meg i disse knaggene på messa?? De står høyt oppe på min ønskeliste!


I morgen kan dere melde dere på giveawayen. Jeg lager et samleinnlegg. Håper så mange som mulig ønsker å være med.






3 kommentarer:

  1. Jippiii, så utrolig mye fint!!
    Her blir det nok trukket mange lodd ja:)

    SvarSlett
  2. Hurra, så lekker premie! Zanz er en utrolig flott butikk ja. Ha en fortsatt finfin mandagskveld :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Så flott premie, de knappene er jo bare råstilige!

    God mandagskveld videre til deg!

    PS: Flott pirat-feiring dere har hatt for 3-åringen, gratulerer på etterskudd;-)

    SvarSlett