torsdag 29. november 2012

DIY Adventskalender

Nå er det ikke lenge til 1. desember. Det er eldstesønnen som gleder seg aller mest. Jeg må kjappe meg for å få ferdig adventskalenderen hans. Det er utrolig mye inspirasjon å hente hos Nina, og jeg likte hennes veldig godt.


Jeg skal i år, som i fjor, pynte i hvitt, sølv og svart, selv om jeg gjerne hadde sett for meg noe mer gull og glitter. Jeg regner med at det kommer som en storm til neste år.. 

Adventskalenderen går i gull i det minste...


Jeg har malt en mdf-plate og laget et tre med tape.


Nå gjenstår det å pakke inn 24 gaver. Det endelige resultatet får dere se snart.


Er du ferdig med adventskalenderen?


8 kommentarer:

  1. Kjempefint!
    Venter spent å resultatet:)
    Våres julekalender er klar og henger oppe:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Dette så lekkert ut :)))
    Gleder meg til å se resultataet !!

    Fin fin kveld til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Denne blir nok KUL ja!!
    Gleder meg til og se:)
    Her blir den suuuuper enkel i år, ikke bloggbar engang, hehe:))

    SvarSlett
  4. Oi så spennende :) Ser ut som det kommer til og bli en utrolig kul kalender ;) Har laget ny til guttungen selv i år, så jeg skal få tatt noen bilder i helga i dagslys og lagt ut på bloggen. :)
    Ønsker deg en flott fredag og helg.
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så flott den blir,gleder meg til å sjå:)
    Ønsker deg ein fine dag denne siste dagen i november:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så gøy at du finner inspirasjon inne hos meg, Marthe! Ser ut som at det blir noen fine pakker også :)
    Kult med rosa og svart.

    God helg!
    klem Nina

    SvarSlett
  7. Ser ut som dette blir bra :)
    Min er ferdig ja, ikke hjemmelaget i år ;)
    Ha en fin adventssøndag søta!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord. Jeg blir så utrolig glad! Har du spørsmål som du trenger svar på med engang kan du sende meg mail.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...