søndag 29. juni 2014

Nytt kjøkken

Det føles som et nytt kjøkken. Det føles som å være på et fransk kjøkken. Det føles fantastisk å lage mat på dette kjøkkenet. Det føles ut som et ferdig kjøkken.
Det tok oss ikke mindre enn tre år å få lagt fliser - hvite, små fliser. Små fliser det tok sin tid å få på plass. Nøyaktighet er en kunst, mangler du det vil jeg ikke anbefale deg å flislegge selv. Vi måtte feile et par ganger før vi knekte koden, koden å ha nok lim. Ikke for mye, ikke for lite, men akkurat passe med lim. Flisene ble lagt, og allerede da var jeg fornøyd. Fuging var ikke tøft nok for mannen som lot meg gjøre den jobben. Ikke for mye, ikke for lite, men akkurat passe med fugemasse. 

Kunst eller ei, resultatet ble veldig bra og det føles godt! 







Marthe

4 kommentarer:

  1. For et herlig kjøkken du har ;-) Stort, lyst og delikat! Kan tenke meg du koser deg med matlagingen der ;-)

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  2. Så deilig med nytt kjøkken!! Gratulerer!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ble kjempefint!!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg lurer på hvor du har kjøpt flisa? Kanskje en kjedebutikk som også finnes i Trondheim, kanskje? #lovåhåpe Leter etter 5x10 cm hvit flis til kjøkkenet på hytta, men finner ingen steder...hmfff.... Håper du kan hjelpe...=)

    SvarSlett